Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- Hier had JOUW kwootje kunnen staan! Maar ja, als je er geen ingeeft...
- Een mens laat 20 scheten, is dat per uur ?
- A storgorksnork is similar to a Nunzakeet, but it works different
- De oud-voetballer stond tijdens zijn gloriejaren al bekend voor zijn maangezicht; hij kon een kastanje klemmen tussen neus en kin
- met je mond vol tandpasta staan
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- Session Close: Wed Apr 16 23:46:58 2003
- Hugo Cuypers nam hem in een keer vanop links op de slof, maar weer gaat de bal er iet in.
- ... omdat het moet!
- cepheme bile sıçtılar
- Dit keert komt de actie vanaf de rechterflank en het is weer Arteaga die kan afwerken
- Waarom kijkt De ketelaere altijd alsof hij koppijn heeft?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 27/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
6
10
12
CLANNAD - Harry‘s Game 17
13
15
17
SEAL - Kiss From A Rose 10
19
22
SCHMUTZ - Love Games 32
23
25
29
ABC - All Of My Heart 18


Rechts

