Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- MSX-computers.... dàt was nog ´ns een goeie tijd zeg!
- Gin moatn, gin moatn, allien mor d'n Bèr, wuk zou kik dun zonder humme?
- Verzamel alle verschillende dopjes en vertrek naar de Olympische Spelen!
- de kappers zitten met hun handen in het haar
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- Iemand die voor de trein wil springen zou ik toch proberen op het goede spoor te helpen.
- Zullen we anders even jouw aarsprobleem aankaarten?
- lachen als een hoer met liespijn
- Wilco Van Der Mep trekt in een reflex zomaar eventjes een dozijn appelsienen tegen de grond!
- En wat al Catherine witt verliest ?
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- 't Is aan't loskomen!
- Buschauffeur De Lijn (die) verrast door Genk Loopt: verkeer zit vast
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
