Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Munoz verliest de bal een beetje knullig aan Oprut, die verder kan oprutten.
- Euhm tja... Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen, maar euhm... Ik snap het geheel "Club Brugge" niet. Ik snàp het gewoon niet!
- Ik geloof dat ik fans van lokeren hoor, kan dat?
- dikke borsten belemmeren mijn zicht, maar ik ben dan ook een vuile nicht
- Jaaa, toe maar! Begin maar weer vrolijk te gutsen!
- iLL WuN - Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak zegt:
- Happy lughnasadh
- een huis verliest niks
- Zijn de mondkapjes voor Nederlanders van een groter formaat dan die voor andere Europeanen?
- Hoog tijd om weer even wat te gaan emanticiperen
- de tandarts zet een kroon op zijn werk
- zo argwanend als een big op de stoep van het slachthuis
- Maehle Faxhe en Belleh. En Brievehstureh.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

