Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- is het aan het vriezen mag je buiten niezen
- De zeisende zot. De zeis en de zot.
- Wie ben ik om jou foute te verbetere
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- vliegen steeds zijn lelijk, en all deschacht! onthouden zijn being ass
- biljart is een beetje uitgelopen op een onvoorstelbare manier de manbag terug te zoeken
- En stel, àls ik nu ook gelovig word, word ik dan ook zo onverdraagzaam, egocentrisch, bemoeiziek, hautain en kortzichtig?
- een hobby is leuk , vooral als je er tijd voor hebt
- wie niet sterk is kan het worden
- als de zon schijnt in mei is april voorbij
- Een LakeiEefffEen Lakei
- Je kan je tennisracket ook in je bed leggen om de angst ervan te overwinnen, maar zeg nu zelf, wie heeft er nu angst van tennisrackets?
- LADOSTA NDUBNDA OFLERTS!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

